Hogyan szerezz ügyfeleket, és hogyan tartsd meg őket? Minden vállalkozás életében az ügyfél a legfontosabb szereplő, hiszen ő az, aki pénzt ad a termékért vagy szolgáltatásért.
Vállalkozásunk sikerének kulcsa ügyfeleink kezében van. Az ügyfélszerzés csupán a kezdet, a kapcsolat ápolása, elégedettségük elérése, hűségük fenntartása a legfontosabb feladatok közé tartozik.
Az INPUT program és a Pannon Egyetem által szervezett képzésen azokat a lépéseket beszéljük át, amelynek segítségével megszerezheted az első vevőidet, illetve arról, hogy ha már van néhány vevőd, hogyan tartsd velük a kapcsolatot, és hogyan szabd a vevőid igényeire a szolgáltatásaidat.
A képzés célja, hogy bemutassa az ügyfélkezelés területét, metódusait, formáit, és segítséget nyújtson a résztvevők saját ügyfélelégedettségének és hűségének kialakításában.
Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik tudatosan szeretnének felkészülni az ügyfélkezelésre és szeretnék megismerni a terület legfrissebb kommunikációs trendjeit.
A képzés nyitott, bárki csatlakozhat – nem csak egyetemistákat várunk!
A képzés tartalma:
– Ügyfelek azonosítása (perszóna)
– Ügyfélszerzés módjai, csatornái
– Ügyfélkezelés elveinek, koncepciójának, trendjeinek és legjobb módjainak megismerése
– A legfrissebb kommunikációs trendek az ügyfélkapcsolatok menedzselésében
– Vásárlói út feltérképezése és értékelése
A képzés online, a Zoom platformon kerül lebonyolításra.
Előadó: dr. Galgóczi Gábor
A képzést min. 10 jelentkező esetén tartjuk meg és max. 20 fő vehet rajta részt, ezért érdemes mielőbb regisztrálnod.
Részvételi feltételek és jelentkezési infókat ITT találsz: https://inputprogram.com/esemeny/ugyfelkezeles-5
FB esemény: https://fb.me/e/1lSMzbMwz