Az INPUT program és a Pannon Egyetem által szervezett képzéseken eddig megtanulhattátok, hogyan indítsatok vállalkozást, hogyan lépjetek a piacra, majd azt is, hogyan azonosítsátok és szerezzetétek meg az ügyfeleket, milyen csatornákat használjatok, és hogyan kezeljétek őket.
A képzés nyitott, bárki csatlakozhat – nem csak egyetemistákat várunk rá!
Az innováció, a megújulásra való képesség versenyelőnyt jelent a vállalkozások számára. Ennek részét képezi az ügyfelektől érkező visszajelzések értékelése és beépítése a folyamatokba.
A képzés célja az ügyfelek visszajelzéseinek és azok felhasználási lehetőségeinek megismertetése a résztvevőkkel.
Kiknek ajánljuk? A képzést ajánljuk azoknak, akik szeretnék megismerni az ügyfél visszajelzések kezelésének, elemzésének és felhasználásának hatékony módszereit.
Mivel fogunk találkozni a képzésen:
– Ügyféllel való kommunikációs elvárások;
– Hatékony kommunikáció az ügyfelek hűségének kialakításához;
– Kérdőív felépítése;
– Visszajelzések kiértékelése, eszközök és technikák;
– Ügyfél visszajelzés menedzselésének struktúrája;
– Jó gyakorlatok bemutatása.
Előadó: Svéda Dóra
Dóra humán-erőforrás szakértői diplomát szerzett a Corvinuson. A Coachingcentrum alapítójaként érdekli az emberekben rejlő potenciál és a tehetség kibontakoztatása, egyaránt dolgozik egyénekkel és csoportokkal is. Tréneri munkájában nagy hangsúlyt fektet a bennünk rejlő kreativitás és innováció kibontakoztatására Szakterülete a tehetség- és karriermenedzsment, változáskezelés, motiválás, nehéz helyzetek kezelése a szervezetekben, kezdő vállalkozások fejlesztése, női karriermenedzsment.
A képzésen való részvétel ingyenes, de előzetes regisztrációhoz és egyszeri alkalommal nyilatkozathoz kötött.
Részletek és jelentkezés ITT: https://inputprogram.com/esemeny/ugyfel-visszajelzes-menedzsment