A Deli-Gray Zsuzsa és Árva László szerkesztésében, az Akadémiai Kiadó gondozásában megjelent kötetben 19 jól megszerkesztett, aktuális tudást és gyakorlati tapasztalatokat tükröző esettanulmánnyal találkozhatnak az olvasók.
A szerzők a hazai turisztikai szakma neves képviselői, köztük a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Karának munkatársai, akik két esettanulmánnyal járultak hozzá a kötet sikeréhez.
Lőrincz Katalin és Raffay Ágnes a VeszprémFest marketingkommunikációs tevékenységéről írt, Sulyok Judit és Fehérvölgyi Beáta pedig a Nyitott Balatonról állított össze egy fejezetet.
Az esettanulmányok az érintett döntéshozókkal együttműködésben születtek, akik értékes információkkal segítették az olvasóközönség széles köre számára jól hasznosítható fejezetek megírását.
A kötet megjelenését a Pannon Egyetem Gazdaságtudományi Kara is támogatta.
A könyv megvásárolható az Akadémiai Kiadónál (www.akademiai.hu) és a nagyobb könyvesboltokban.