A Tourinform Veszprém határozott időre keres , front office munkavégzésre munkatársat! A munkavégzés hétvégi napokat is érint.
Ellátandó fő feladatok:
– Az ügyvezető által kiadott irodai és információ nyújtással kapcsolatos szervezési – adminisztratív feladatok ellátása, ellenőrzése;
– Üzleti levelezés, információnyújtás szóban és írásban (magyar és idegen nyelven is);
– Értékesítő- és közvetítő tevékenység (ajándéktárgy, jegy, idegenvezetés);
– Készlet – gazdálkodás, saját és bizományosi készletek nyilvántartása, leltározása, beszerzések; házipénztár kezelése, pénzkészletek kezelése, pénztár ellenőrzés;
– Bejövő és kimenő számlák előkészítése;
– Kiállítások, turisztikai vásárok, tanulmányutak előkészítése és részvétel;
– Turisztikai adatbázis (NETA), számítógépes nyilvántartások frissítése;
– Kiadvány- és a saját turisztikai portál (www.veszpreminfo.hu) szerkesztése és adatainak frissítése, prezentációk készítése;
– Pályázatírásban való közreműködés.
Az állás betöltéséhez szükséges feltételek:
– Veszprém, mint desztináció idegenforgalmi, kulturális ismerete;
– Tárgyalóképes angol nyelvtudás;
– Jó kommunikációs készség;
– Számítástechnikai ismeretek: felhasználói szintű Windows és Office alkalmazások, Social Media és webes ismeretek.
Továbbá előnyt jelent:
– Turisztikai szakirányú végzettség;
– További idegennyelv ismerete.
Munkavégzés kezdete: 2023. január 1.
Várják jelentkezésed az: iroda@veszpreminfo.hu címre!
(Hiredtés feltöltve: 2022.11.30.)