A Gazdaságtudományi Kar 2016. március 8-ára hirdette meg Marketing Challenge Day c. marketing versenyét középiskolások számára. A témaválasztás újszerűségét és a marketing területének népszerűségét mutatja, hogy a verseny rendkívül sok érdeklődőt vonzott, s olyan nagy számú csapat jelentkezett, hogy a kar a verseny megismétlése mellett döntött. A II. Marketing Challenge Dayre 2016. március 30-án került sor a Turizmus és a Marketing Intézeti Tanszékek együttműködésével, ezúttal turizmus marketing témakörben.
A verseny két fordulóban zajlott. Az első fordulóban turizmus marketinggel kapcsolatos kérdésekre kellett válaszolniuk a résztvevőknek. A második fordulóban a csapatok azt a megbízást kapták a Balatoni Hajózási Zrt.-től, hogy segítsenek megszervezni a cég megjelenését a 2017. évi budapesti Utazás Kiállításon, s egy prezentáció keretében mutassák be javaslataikat. A Kar oktatói a felmerülő szakmai kérdésekben és problémákban nyújtottak segítséget a kidolgozás ideje alatt.
Az első – marketing teszt – forduló nyertese a Lóczy Lajos Gimnázium és Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakközépiskola “Marketkings” nevű csapata lett, melynek tagjai Bárányos Mátyás, Gerencsér Márton, Rakk Laura és Szabó Kitti voltak.
A második – marketing tervezés – fordulót a Győri Szolgáltatási SZC Krúdy Gyula Gimnáziuma, Két Tanítási Nyelvű Középiskolája, Idegenforgalmi és Vendéglátóipari Szakképző Iskolája “Arrabona” nevű csapata nyerte meg. Tagjai: Kelemen Szilvia, Kiss Katalin, Martinkó Richárd.
A Marketing Challenge Day abszolút első helyezését az összesített eredmények alapján a Lóczy Lajos Gimnázium és Két Tanítási Nyelvű Idegenforgalmi Szakközépiskola “Reklányok” csapata érdemelte ki, melynek tagjai: Berki Kitti, Csomai Bettina, Homonnay Csenge és Pálinkás Georgina voltak.
A nyerteseknek és minden résztvevő csapatnak ezúton is gratulálunk!