Az élet minden területén találkozhatunk az informatikával és a hozzá kapcsolódó szolgáltatásokkal. A digitalizáció alapjában változtatja meg a jelenlegi gazdaság működését.
A mai felgyorsult gazdasági környezetben elképzelhetetlen, hogy bárki is sikeres legyen IT- és a hozzá kapcsolódó IT-szolgáltatások nélkül. Ez alól maguk az IT-cégek sem kivételek.
✔ Hogyan működik hát egy IT-szolgáltatás menedzsmentje?
✔ Mi a különbség az IT-szolgáltatás, az alkalmazás, a szoftver között?
✔ Milyen területei vannak az ITszolgáltatásmenedzsmentnek?
✔ Mire kell figyelni, hogy a mindennapi üzemeltetés zökkenőmentes legyen?
✔ Milyen adatvédelmi és információbiztonsági kérdésekre kell figyelni?
✔ Hogyan kell egy IT-szolgáltatás pénzügyeit biztosítani?
✔ Mitől lesz egy IT-szolgáltatás sikeres?
Mindezeket a kérdéseket körbejárjuk gyakorlati példákon keresztül Magyarország legnagyobb ICT-szolgáltató cégének, az IT Services Hungary munkatársai segítségével.
További fontosabb információk:
Szorgalmi időszak: 2018. szeptember 12. (szerda) – december 14. (péntek)
A kurzus kéthetente, 7 alkalommal szerdai napokon, 2×1,5 órás blokkokban ismétlődik.
A tárgy 3 kreditet ér, gyakorlati jegyes.
A csoport létszáma korlátozott, max. 25 fő
Képzés helyszíne: Pannon Egyetem, GTK