Karunk mindig is nagy hangsúlyt fektetett az új, ún. web2.0-s technológiák alkalmazásába, így a hazánkban használatos összes közösségi platformon – minden hazai felsőoktatási intézményt megelőzve – jelen van, s a mai nappal kihozta első mobilalkalmazását is.
2009. szeptemberében új arculattal és új marketingstratégiával kezdte meg a tanévet a Gazdaságtudományi Kar. Az új stratégiában a social media elemek kezelése kapott kiemelt szerepet, így a leendő és jelenlegi hallgatók, diplomatémát kiírók és szakmai gyakorlati helyet kínálók egymásra találását segítő iwiw-kisalkalmazást követően beindult a Kar blogja, ahova – a fontos hírek, információk megjelenítése mellett – hallgatók és oktatók egyaránt publikálnak. Ezzel párhuzamosan létrejött a Kar Facebook-profilja, ahol naponta többször friss hírekkel és információkkal látják el az érdeklődőket. Ezen a felületen kerülnek meghirdetésre a Kar fontosabb eseményei, a hallgatók bevonásával – szavazás útján – döntenek néhány kérdésben, mint például milyen CSR-tevékenységet folytasson a Kar: kinek gyűjtsenek karácsonykor ajándékokat, milyen állatot fogadjanak örökbe, vagy éppen milyen programokkal legyenek jelen egy-egy rendezvényen, illetve válaszolnak a hallgatók oktatással, egyetemi élettel kapcsolatos kérdéseire.
A platformot követően becsatornázásra kerültek a GTK-Twitter és Turulcsirip felületek, ahol rövid szöveges üzenetek formájában értesülhetnek az ún. „követők” az új információkról, kiépült a Kar fotóit összegyűjtő FlickR-alkalmazás, majd 2010. áprilisában elkészült a Kar Youtube-csatornája, ahol az addig Facebook-ra felposztolt Kart érintő képes beszámolókat gyűjtötték és folyamatosan gyűjtik össze.
Mai nappal elérhetővé vált PE-GTK néven az Ovi.com-ról (http://store.ovi.com/content/40414) ingyenesen letölthető mobilalkalmazás Nokia telefonokra, amely a Kar blogját és twitter-csatornáját tartalmazza. A blogban megjelenő hírek, információk és cikkek teljes terjedelemben olvashatók innentől mobilról is.