
Képzés célja
Megismertesse a résztvevőkkel a vásárlási döntést befolyásoló tényezőket, a vásárlási döntési folyamat lépéseit.
Kiknek ajánljuk?
Ajánljuk azoknak a szakembereknek, akiknek vállalata/munkaköre bármilyen formában kapcsolatba kerül fogyasztókkal/vásárlókkal és számít a termék vagy szolgáltatásválasztás folyamata, a vásárlói döntések tényezői.
Helyszín, Időpont
Időtartam
10 óra
Maximum létszám
12 fő
Oktatás jellege
Jelenléti
A képzés elvégzése után
Megismerik a különféle koncepciókat és modelleket arra vonatkozóan, hogy a fogyasztók hogyan és miért választják azt a terméket vagy azt a szolgáltatást, továbbá, hogy milyen tényezőktől függően alakul a fogyasztói magatartás.
Tematika
A fogyasztói magatartás célja; A fogyasztó, mint egyén – motiváció és személyiség, percepció és tanulás, attitűd; A fogyasztó a társadalmi és kulturális rendszerben; Kommunikáció és fogyasztói magatartás – a fogyasztó meggyőzése; Vásárlási döntési folyamat, döntéstípusok.
Oktató
Varga-Dani Barbara
Az Alumni és TIP tagok kedvezményre jogosultak, további információkért érdeklődni a lenti elérhetőségeken.
Jankó Dóra
“A” épület, 2. emelet, 203. iroda
Telefon: +36 88 624 – 122
E-mail: tudaskozpont@gtk.uni-pannon.hu