“A termék útja az ötlettől a vásárlóig” elnevezésű szakmai konferencián a résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív kommunikációs megoldásokkal, a webshopok üzemeltetésével kapcsolatos lehetőségekkel, valamint a jogi szabályozással. A tematika kifejezetten a kis- és középvállalatok számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatbázis, az email marketing és a promóciók, hűségprogram fontossága mellett a tartalommarketing és a jogi szabályozás területeire nyújtanak betekintést a szervezők. A programot a Magyar Posta támogatja.
A DIMSZ KKV Roadshow eseménysorozata 2014-ben indult Szegeden, majd Pécsett és Székesfehérváron folytatódott. A szövetség gyakorló szakemberek közreműködésével indított képzési programjának célja, hogy az alacsony költségszintnek köszönhetően a kis- és középvállalatok számára is már elérhető direktkommunikációs eszközök használata minél nagyobb hozzáértéssel párosuljon” – emelte ki Huszics György, a DIMSZ elnöke.
Program:
9:00 Érkezés, regisztráció
9:30 Köszöntő, bevezető
9:40 Webshopok létrehozása és üzemeltetése
10:05 Közösségi média és tartalommarketing
10:30 Vizuális kommunikációs megoldások
10:55 Kávészünet
11:10 Email-marketing megoldások
11:35 Vásárlói adatbázis, big data management, CRM rendszerek
12:00 Kávészünet
12:15 Az adatvédelem új keretrendszere
12:40 Raktározás, szállítmányozás, kézbesítés
12:55 Promóciók, hűségprogramok
Időpont: 2016. szeptember 20. 9:00-13:30
Helyszín: Agóra Veszprém Városi Művelődési Központ
8200 Veszprém, Táborállás park 1.
Előadók:
Bedi Viktor, DIMSZ Tartalommarketing tagozat, Dr. Domokos Márton, DIMSZ Adatvédelmi tagozat, Huszics György, DIMSZ, Illyés Márton, DIMSZ Email-marketing tagozat, Kulcsár István Róbert, WebShop-Experts, Kuna Péter, Microsoft, Róka László, Magyar Posta/MPL, Sipos Zoltán, DIMSZ Tartalommarketing tagozat.
A programon való részvétel díjtalan, de regisztrációhoz kötött! Részvételi szándékát kérjük, jelezze az info@dimsz.hu e-mail címen!