Titulus: Egyetemi docens
Tanszék: Marketing Intézeti Tanszék
Oktatott tárgyak:
- VEGTMIB244M Bevezetés a marketingbe
- VEGTMIB124P Bevezetés a piackutatásba
- VEGTMIB222M Bevezetés a marketingbe gyakorlat
- VEGTKMB244G A problémamegoldás gyakorlata II.
- NKGTMIB244S Marketingstratégia
- VEGTMEB122K Üzleti kommunikáció
- VEGTMIB142N Nonbusiness marketing
- VEGTMIB244B Szolgáltatás és B2B marketing (magyarul és angolul)
- VEGTGAM344M Marketing menedzsment (magyarul és angolul)
Végzettség:
- Pannon Egyetem – Gazdálkodási és menedzsment alapszak (2009)
- Pannon Egyetem – Vezetés és szervezés mesterszak (2012)
- Pannon Egyetem – Gazdálkodás és Szervezéstudományok Doktori Iskola (2018)
Tudományos fokozat: PhD
Nyelvtudás:
- Német általános alapfok
- Angol szakmai középfok
Publikációk:
- Gaálné Starhon K. – Hargitai D. M. – Horváth H. A.- Savella O. – Dobay B. – L. Jancková (2012): Inherent potential pedagogical opportunities in sport tourism. Appereance of health, activity as pedagocical values in leisure habits of passive sport tourist. Journal of Health Promotion and Recreation, 2;3. 25-32 o. (ICID: 1020157)
- Hargitai D. M. (2016): Tartalomelemzés szoftver segítségével. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 162-165 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
- Hargitai D. M. (2016): Leíró statisztikák. In: Bevezetés a piackutatásba (Szerk.: Veres Zoltán – Hoffmann Márta – Kozák Ákos) 185-194 o. ISBN: 978 963 05 9675 6
- Hargitai D.M. (2016): Komplex sportszolgáltatás értékelés: vezetői attitűdök. Gradus Vol 3, No 1 386-391 o.
- Hargitai D. M. (2017): A magyar atlétikai sportág komplex hatásmechanizmusa a stakeholder preferenciák nézőpontjából. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 704–712.
- Veres Z. – Sasné G. A. – Hargitai D. M. – Liska F. (2017): Kvalitatív szöveganalitika a fogyasztói preferenciák kutatásában. in Dr. Bányai Edit, Dr. Lányi Beatrix, Dr. Törőcsik Mária (szerk.): Tükröződés, társtudományok, trendek, fogyasztás. Pécsi Tudományegyetem, Közgazdaságtudományi Kar: Pécs. ISBN: 978-963-429-1 pp. 552–561.
- Hargitai D. M. (2016): Stakeholder attitűdök vizsgálata a magyar atlétikában, In: Fehér András, Kiss Virág Ágnes, Dr. Soós Mihály, Dr. Szakály Zoltán (szerk.): Hitelesség és Értékorientáció a Marketingben. Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi Kar: Debrecen. 225–234. o.
Tanácsadói kompetenciák, projekt-tapasztalatok:
- Piackutatási elemző (employer branding területen)
- Pénzügyi vezető TÁMOP/NEA/GINOP/TAO támogatási rendszer
Tudományos, szakmai közéleti tevékenység:
- Magyar Közgazdasági Társaság
- EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) tag
- Peremarton Sport Club Berhida elnökségi tag (pénzügyi vezető)
- Kihívás Ifjúsági és Sportegyesület – felügyelőbizottság elnöke
Tudományos díjak:
- 2013 Kollarik Amália díj – Pannon Egyetem, GTK
- 2017 Magyar Tudományos Akadémia Gazdálkodástudományi Bizottság Marketingtudományi Albizottságának Publikációs Nívódíja a “Bevezetés a piackutatásba” című szakkönyvért
Telefonszám: +36 88 624 – 156
Szobaszám: A/113
E-mail cím: hargitai.david@gtk.uni-pannon.hu
Fogadóóra: kedd 8:00-9:30 (e-mailben történő előzetes egyeztetés alapján)