Titulus: Egyetemi tanár
Tanszék: Marketing Intézeti Tanszék
Oktatott tárgyak:
- Bevezetés a marketingbe / Introduction to Marketing – BA
- Nemzetközi marketing – BA / MA
- Marketing menedzsment – MA; MBA
- A marketingelmélet válogatott fejezetei – GSDI
Születési év: 1953
Végzettség, szakképzettség:
- okl. villamosmérnök;
- okl. mérnök-közgazdász
Tudományos fokozat: habil. CSc
Fő kutatási terület(ek):
- szolgáltatásmarketing
- b2b marketing
- projekt marketing
- fogyasztói preferenciakutatás
- fogyasztói elégedettségkutatás
- minőségmenedzsment
Tanácsadói kompetenciák, projekt-tapasztalatok:
- 1993-tól: tanácsadó, CONSACT Minőségfejlesztési és Vezetési Tanácsadó Kft., Budapest
- 1977-79 Villamoserőmű Tervező és Szerelő Vállalat, Budapest, exportvállalkozó
- 1979-80 KOMPLEX Külkereskedelmi Vállalat, Irak, szaktanácsadó
- 1980-86 Energiagazdálkodási Intézet, Budapest, export fővállalkozó
- 1981-83 Baghdad, Irak, létesítményigazgató (KOMPLEX – EGI)
- 1985-86 Giannitsa, Drama, Görögország, szaktanácsadó (KOMPLEX – EGI)
- 1986-90 Energiagazdálkodási Intézet, Budapest, marketing tanácsadó
- 1987-90 Bouira, Oued-Djeir, Algéria, létesítményigazgató (KOMPLEX – EGI – MEZŐGÉP)
- 2010 vezető auditor, EMT Első Magyar Tanúsító Zrt.; ISO 9001:2008
- OTKA kutatási projektek vezetése:
- 2007 – 2010 „Életsílus alapú fogyasztói szegmentumkutatás” (SZTE GTK)
- 2010 – 2013 „Competence-based risk management in project transactions” (BGF Kutatóközpont)
Tudományos, szakmai közéleti tevékenység:
- 1991-től: European Network for Project Marketing and Systems Selling, Lyon, állandó kutatói tagság
- 1995-től: Magyar Marketing Szövetség, marketing szakértő
- 1995-től: Marketing Oktatók Klubja, 1999-2000: elnökségi tag, 2000-2002: elnök
- 1996-2005: MTA Marketing Bizottság Általános Marketing-elméleti albizottság, állandó meghívott tanácskozó tag
- 1999-2005: MTA Marketing Bizottság, tag
- 2000-től: Marketing & Menedzsment folyóirat, szerkesztőbizottsági tag
- 2003-tól: Alapítvány a Francia Tagozat Támogatására (BGF KKFK), kuratóriumi tag
- 2004-től: Revista Internacional de Marketing Público y No Lucrativo, szerkesztőbizottsági tag
- 2006-11: MTA Marketingtudományi Bizottság, tag
- 2008-tól: Academy of World Business, Marketing and Management Development, Perth (Ausztrália), Advisory Board, member
- 2009-től: International Strategic Management Conference, Beykent University, Istanbul, Advisory Board and Review Committee, member
- 2009-11: MTA Marketingtudományi Bizottság Publikációs Nívódíj Bizottsága, elnök,
- 2010-től: International Strategic Management Conference, Beykent University, Istanbul, Regional Coordinator
- 2010-től: Journal of Global Strategic Management, Advisory Board and Review Committee, member
- 2010-től: Asian Journal of Business Research, Editorial Review Board, member
- 2011-14: MTA IX. Gazdaság- és Jogtudományok Osztálya, Gazdálkodástudományi Bizottság, tag
- 2011-től: Nepalese Academy of Management, Advisory Board, member
- 2011-14: MTA Gazdálkodástudományi Bizottság, Marketingtudományi Albizottság, tag
- 2011-től: MTA Gazdálkodástudományi Bizottság, Marketingtudományi Albizottság Publikációs Nívódíj Bizottsága, elnök
- 2012-től: Magyar Akkreditációs Bizottság, szakértő
- 2012-től: Tér-Gazdaság-Ember, szerkesztőbizottsági tag
- 2013-tól: International Conference on Marketing (ICOM), Colombo, Sri Lanka, Review Committee, member
- 2013-tól: Scientific Committee of the International Conference on Contemporary Marketing Issues (ICCMI), member
- 2014-től: Pannon Management Review, editor
- 2014-től: EMOK (Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért) Felügyelő Bizottság, tag
- 2014-15: Comité Cientifico del XXIX AEDEM Annual Meeting, tag
- 2015-től: Вестник Красноярского государственного аграрного университета, Editorial Board, tag
- 2019-től Gazdálkodás- és Szervezéstudományi Kutatóközpont vezető
Telefonszám: +36 88 624 – 210
Szobaszám: A/134
E-mail cím: veres.zoltan@gtk.uni-pannon.hu
Fogadóóra: péntek 12:00-13:00 (e-mailben előre egyeztetett időpontban)